Free Blog Template

Mittwoch, 2. Dezember 2009

Christmas calendar #1


Max und ich wechseln uns dieses Jahr mit dem Befüllen unseres über der Doppeltür zum Wohnzimmer hängenden Adventskalenders ab: An den ungeraden Tagen fülle ich die Säckchen mit kleinen Geschenken/Süßigkeiten für ihn und an den geraden Tagen darf ich ein Säckchen aufmachen, das er für mich gefüllt hat. Heute waren bei mir Linzer Ausstechförmchen drin!

Max and I take turns this year filling our Christmas calendar. I filled the sacks with odd numbers with little presents/sweets for him, and he bought little gifts for me for the even numbers. Today I opened my first sack- and found Linzer cookie cutters!

1 Kommentar:

  1. i love your christmas calendar and especially the turns you take filling it! absolutely great! and cookie cutters - your husband knows you very well.

    AntwortenLöschen